Penyelesaian Alternatif untuk Kad Kredit dan Debit yang Tidak Diterima oleh PlayStation

by Yong Chi Winn
0 comment

Pemilik PlayStation 5 mungkin mengalami masalah ketika menambah kad kredit atau debit mereka sebagai kaedah pembayaran akaun mereka. Sering kali, ia adalah masalah dengan bank daripada PlayStation itu sendiri. Penyelesaiannya memerlukan pengguna untuk menghubungi bank untuk membuka blokir kad mereka daripada perkhidmatan PlayStation.

best playstation jrpg

Kenapa saya tidak menambah Kad Kredit/Debit saya ke dalam baki Playstation saya?

Secara ringkasnya, kad debit/kredit anda mengalami tempoh ‘cooldown’ yang ditetapkan oleh bank anda, dan anda perlu menghentikan semua aktiviti pada kad anda selama 24 jam yang disyorkan. Dalam pada itu, anda perlu mencari kaedah alternatif untuk menambah baki akaun PlayStation anda. Pertimbangkan untuk membeli Wallet PlayStation di sini: https://seagm.me/psn-wallet

Logo tersebut agak lapuk kerana kami telah mengemaskini laman web dan jenama kami, tetapi kaedah ini mudah untuk dilaksanakan.

Isu utama timbul daripada kad debit/kredit yang dinyatakan melalui banyak aktiviti dalam tempoh masa yang singkat, sering kali semasa hari gaji. Kemungkinan bank penerbitan memutuskan untuk tidak membenarkan kad anda digunakan untuk tempoh masa yang tidak ditentukan. PlayStation mengesyorkan agar anda tidak menggunakan kad anda 24 jam sebelum itu, seperti yang dinyatakan di blog rasmi mereka:
fix playstation debit credit card issueSumber: PlayStation

Apakah Penyelesaian Alternatif untuk menambah baki akaun PlayStation sya?

Jika anda tidak ingin menghubungi bank, satu-satunya penyelesaian untuk isu ini adalah untuk BERHENTI mencuba menambah kad anda sebagai kaedah pembayaran. Pada suatu masa nanti, anda sepatutnya dapat menambahkannya ke akaun anda sebagai kaedah pembayaran. Selain itu, anda boleh mencari alternatif, yang berguna dalam situasi seperti mengejar jualan yang terhad.

cheap trusted playstation wallet

Kami sangat mengesyorkan menggunakan SEAGM untuk membeli Wallet PlayStation. Anda boleh melawat laman web rasmi mereka di www.seagm.com, atau muat turun aplikasi di Google Play/App Store. Bukan sahaja mereka menyediakan harga yang menarik untuk semua kawasan, tetapi mereka juga mempunyai pelbagai kaedah pembayaran eksklusif untuk kawasan tersebut. Mereka bahkan mempunyai PayPal dan Cryptocurrency, untuk pengguna yang ingin menggunakan pembiayaan antarabangsa.

Berikut adalah beberapa tangkapan skrin dari aplikasi:

free playstation wallet codes generator

 

Kod-kod yang anda lihat boleh ditukarkan pada konsol PlayStation 4, PlayStation 5 anda sendiri di menu berikut:

  1. Pilih “Tukar Kod”

playstation top up

2. Tukarkan kod dari akaun SEAGM anda di sini:

redeem code playstation ps5

 

 

You may also like

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from SEAGM News

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading